Virtuella Assistenter

Vad gör en Virtuell Assistent(VA)?

Netvisors virtuella assistenter arbetar precis som interna assistenter fast digitalt. Du kommunicerar med din VA genom den kommunikationskanal som passar dig bäst, såsom mail, SMS, Zoom, mm.

Minska din belastning och dina ToDo’s genom att överlämna administrativa uppgifter så du kan fokusera på nästa steg. Din virtuella assistent hjälper dig med allt från administrativt arbete, kalender- och möteshantering, upprätthålla sociala medier, resebokningar,
bokföring, privata ärenden och mycket mer. Dessutom får du en dedikerad VA för en bråkdel av kostnaden av en heltidsanställd assistent.

The bad news is time flies. The good news is you’re the pilot.

– Michael Altshuler

Därför vill du ha en VA

Vi vill effektivisera din framgång i arbetet med en dedikerad VA så du kan fokusera på vad som driver din verksamhet framåt och på det du älskar. Överlämna dina uppgifter och få den kvalificerade hjälp du behöver utan långsiktig bindning, overheadkostnader och
krångel. Hantera dina prioriteringar och låt din engagerade VA ta hand om resten. Låt oss ge dig mer tid!

Vi förstår att innebörden av “sista minuten uppgifter” och att man inte alltid kan ha den framförhållning som man önskar. Din virtuella assistent är van att jobba flexibelt och med tajta deadlines och med Netvisor kan du känna dig trygg i att vi alltid levererar med
hög kvalité. Vi vill att våra kunder ska känna sig trygga under hela processen och skulle därmed just din assistent inte vara tillgänglig vid en viss tidpunkt tillsätts en annan tillfällig assistent för att lösa uppgiften inom utsatt tid.

Hur kan en VA hjälpa dig?

Så du nu redo att bli virtuell? Smart drag. Spara dig tid, pengar och oönskad huvudvärk. Men hur går du då tillväga?


STEG 1.

Fyll i kontaktformuläret på vår kontaktsida och ange vilken kategori ärendet avser. Beskriv uppgiften utförligt och ange även en deadline om möjligt.

STEG 2.

Vi går igenom din förfrågan och matchar rätt kompetens för uppdraget. Vi återkopplar sedan inom 24h med en avrapportering för att säkerställa uppgifterna samt en kostnad för projektet.

STEG 3.

Efter ditt godkännande påbörjas arbetet av en dedikerad virtuell assistent. Under hela arbetsperioden kan du enkelt och snabbt få statusinformation samt se förbrukad tid.

STEG 4.

Allt material skickas till dig inom överenskommen deadline via den kommunikationskanal som är mest lämplig.

All information som utbytes är sekretessbelagd och delas ej med tredje part utan båda parternas godkännande.